Kiezen (kraak) trekken

Hey allemaal!

Een tijdje geleden was ik bij de beugeltandarts en kreeg ik te horen dat ik 4 kiezen moest laten trekken. Vorige week 2 en deze week 2. Ik was de eerste keer een beetje zenuwachtig omdat ik niet wist hoe het zou gaan. Ik kreeg een verdoving, 4 prikken in totaal. Dat deed best wel zeer, en het was eng want ze deden het met een hele grote injectienaald. Brrrrrr… daarna moest ik 5 minuten wachten tot de verdoving was ingewerkt. mijn halve gezicht werd verdoofd, en ik kon niet meer drinken. Ik voelde niks, als ze mijn lip eraf hadden gescheurd had ik het niet gevoeld. Daarna trok de tandarts mijn kiezen eruit, vandaag kraakte de tweede kies heel erg en daar kreeg ik zo’n akelig gevoel van. Ik zit nu thuis omdat ik er een beetje erg last van had, maar de pijn trok snel weer weg. Ik kan nu in ieder geval wat meer tijd besteden aan mijn blog:)

Liefs Rosa

Geef een reactie

